رَسپینا ی عزیزمرَسپینا ی عزیزم، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره
رَسا ی عزیزمرَسا ی عزیزم، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

حقیقتی شیرین

10 ماهگی رسپینا جونی

1392/7/27 1:19
نویسنده : مریم
721 بازدید
اشتراک گذاری

سلـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــام دخترم

مبارک باشه عزیزم 10 ماهگیت کم کم داری 1 ساله میشی مامانی  عزیز دلم انقدر این روزها با تو سرگرم شدم که زیاد وقت نمیکنم بیام و وبت رو آپ کنم خیلی شیرین بانمک شدی وقتی داری بازی میکنی و صداهای عجیب غریب از خودت در میاری خیلی خیلی بانمک میشی خیلی دوست دارم عزیزم خیلی زیاد

برای چکاپ ماهیانه بردمت دکتر وزنت 9700 و قدت هم 76 شده بود دکترت خیلی راضی بود از همه چی کلی خوراکی هم برات نوشت دیگه کم کم میتونی همه چی بخوری هر چند منم بهت یواشکی یه چیزایی میدم چشمکعزیز مامان شما کلا غذا خوردن رو دوست داری و همیشه غذاهات رو میخوری مخصوصا غذاهای ما رو خیلی خیلی دوست داری من و بابا باید یواشکی یه چیزی بخوریم که شما نفهمی وقتی دهن ما بجونبه تو هم زوم میکنی رو دهن ما نیشخند شکمـــــــــــــــــــــــــــــــو

خدا رو شکر تا الان مشکلی برای غذا خوردنت نداشتم

 از این ماه برات بگم که کلی تغییر کردی همه چی رو خوب  میفهمی  وقتی میری تو اطاق و من نمیبینمت صدات میکنم و میگم رسپینا سریع جواب میدی حالا هر چی که باشه میگی اه.. با.. دا ..ای واگر پشت سر هم هم صدات کنم تو هم جواب میدی و هر دفعه یه چیزی میگی

صدا ها رو خوب تقلید میکنی وقتی بهت میگم جیزه سریع تکرار میکنی یا بهت میگ اَخه میگی اَه

دیگه خیلی خوب راه میری و دستت رو بعضی وقتا ول میکنی و می ایستی حتی بعضی وقتا با یه انگشت تکیه گاه راه میری قربون دختر نترس و شجاعم برم

عزیزم یه خبر خوب برات دارم دلیل این که من نمیتونم زیاد به وبت سر بزنم یکی مشغولیتم با شماست و دیگری این که مامانت مسئولیت تولد گروهی نی نی های اذر رو به عهده گرفته تصمیم گرفتم به دوستای خوبم پیشنهاد بدم که تولد دسته جمعی بگیریم برا ی بچها چون همتون تو اذر بدنیا اومدین و این میشد برامون یه خاطره خوب برای همین یه کم در گیر کار تولد هم هستم عزیزم

یه خبر دیگه هم برات دارم عزیزم روز تولد 10 ماهگیت شما تو سفر بودی با دوست جونت ارتین تو پستها ی بدی راجبش مینویسم و عکس هم میذارم

عکسها در ادامه مطلب

اینم عکس کیک 10 ماهگی عسلک

10 ماه شدنت مبارک دخترم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان الینا،آنیتا
27 مهر 92 21:13
کوچولوی ناز 10 ماهگیت مبارک رمز و میزارم خصوصی عزیزم
جیران بخشنده
28 مهر 92 14:47
عزیییییزم 10 ماهگیت مباااارک


رومینا
29 مهر 92 21:42
از وبلاگتون خوشم اومد
به منهم سر بزنید خوشحال میشم
مطلب رمزی شما زیاد نیست اما برای همون هم اگه رمز رو به ایمیلم بفرستید ممنون میشم


خیلی ممنون

باشه عزیزم میفرستم ولی مطلب رمزی اخری یه کم خصوصیه ببخشید
سانی مامی شادیسا
30 مهر 92 11:54
ده ماهگی دختر گلت مبارک باشه
چقدر بزرگ و خانم شده ماشالله
معلومه دیگه باید سایز سه بپوشه ماشالله
خیلی خوب قد کشیده و تپل شده
هر روز هم داره نازتر از قبل میشه
موهاش هم خیلی بامزه شده اون جوری خرگوشی درست کردی ببوسشششششش


مرسی سمیه جونم دوست خوبم
رومینا
30 مهر 92 22:20
اگه ممکنه رمز رو برای منهم ایمیل کنید
ثنا
4 آبان 92 13:51
10 ماهگیت مبارک کوچولو ی ناز


مامان ندا
4 آبان 92 13:52
عزیزم 10 ماهگیه دخترت مبارک باشه دختر باهوشی داری ماشاالله دیگه کم کم داره 1 سالش میشه واقعا ببوسش از طرف من


مرسی عزیزم ممنون که به م سر میزنی اره واقعا داره 1 ساله میشه