رَسپینا ی عزیزمرَسپینا ی عزیزم، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره
رَسا ی عزیزمرَسا ی عزیزم، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

حقیقتی شیرین

بای بای با لباسهای سایز 0 - 1 - 2

1392/7/3 16:05
نویسنده : مریم
268 بازدید
اشتراک گذاری

دختر شیرینم خیلی وقت بود که لباسهات برات کوچیک شده بود و من دلم میخواست از همه ی لباسهات عکس داشته باشی ولی خوب فرصت نمیشد که ازت عکس بگیریم برای همین تصمیم گرفتم از تمام لباسهات عکس بندازم هرچند که لباسهات روهم روهمه و همش پیدا نیست ولی همینم خوبهچشمک

 

وقتی به لباسهات نگاه میکنم باورم نمیشه که انقدر کوچولو بودی عزیزم

موش کوچولو

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

بابا رسول
3 مهر 92 19:49
عزیز دلم خوشحالم وقتی میبینم هر روز که میگذره داری بزرگترو شیرین تر میشی البته مامان مهربونت سایه به سایه دنبالت و سخت تلاش میکنه تا همه چی برات مهیا باشه ازش به خاطر همه مهربونیهاش تشکر میکنم


مامان آرتین
4 مهر 92 1:19
واقعا موش کوچولو
مهدیه ( مادر دختری)
4 مهر 92 8:23
واااااااااااااای چقد لباااااااااااااااااس
مهسا مامان نورا
6 مهر 92 19:20
عزیزم مبارکه بزر گ شدی حالا بریم 3 4 5 گلمی ناز دختری به ما هم سر بزنید خوشحال میشیم
جیران بخشنده
7 مهر 92 19:47
سلام مریم جون من جیران هستم 14 سالمه وخیلی وقته وبلاگ شما رو میخونم دخترتون فرشتست خیلی نازه اسم خیلی زیبایی هم داره
پگاه مامان آرتین
13 مهر 92 19:31
عزیزم سلام خوبی.دخترگلی خوبه.ماشالا چه زود بزرگ شدن وچه به سرعت گذشت.تنش سالم ولبش خندون باشه خصوصیو چک کن
مامان رخی
30 مهر 92 3:21
مریم جون جیگر این موش کوچولوت با این همه لباسای رنگاوارنگ از طرف من ببوسش خوشحال میشم به وبلاگ رادوینم سر بزنی[


مرسی عزیزم چشم سر میزنم
منصوره
7 آبان 92 10:09
دخمل ناز بوس بوس
مینا مامان آریو
14 آبان 92 8:50
وااااااااای عزیزم هزار ماشالا چقدر نازه این عروسک



مرسی مینا جان ممنون


رها
15 آذر 92 20:48
قربون اون موهاتون دندونات برم من موش موشی