رَسپینا ی عزیزمرَسپینا ی عزیزم، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره
رَسا ی عزیزمرَسا ی عزیزم، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

حقیقتی شیرین

بلاخره عکس گذاشتم

1392/8/5 13:21
نویسنده : مریم
517 بازدید
اشتراک گذاری

ساعت 5 صبح 9/9

ساعتی بعد از تولد

ساعتی بعد از تولد

5 روزگی

5 روزگی

اینجا از حموم اومدم خوشحالم

اینجا از حموم اومدم و خوشحالم( 20 روزگی)

الانم خیلی گشنمه مامانم خستم کرده

الانم خیلی گشنمه مامانم خستم کرده

مامانم گولم زد

 

مامانم به زور پستونک بهم میده

مامانم به زور پستونک بهم میده   22 روزگی

تو خواب ناز

 

عروسک من بعد از حمام

عروسک من بعد از حمام  23 روزگی

از خستگی غش کردم

 

اینم چند تا عکس که همین الن ازت گرفتم فرشته ی من

اینم چند تا عکس که همین الان ازت گرفتم فرشته ی من  26 روزگی

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

کتایون
1 مهر 92 16:21
اخی چقدر کوچیولو بوده