رَسپینا ی عزیزمرَسپینا ی عزیزم، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره
رَسا ی عزیزمرَسا ی عزیزم، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

حقیقتی شیرین

دخترم چند لحظه به تنهای می ایسته

1392/6/24 15:16
نویسنده : مریم
246 بازدید
اشتراک گذاری

دختر مهربون وخوش خنده ی من ٢٣ شهریور وقتی که ٩ ماه ١٤ روزش بود چندلحظه بدون دخالت دست خودش ایستاد و ١ قدم برداشت و تو کل شب همش این کار و انجام میداد الهی مامان فدات بشه چقد ر لذت بخش بود دیدن این صحنه برای من و بابا البته من که ندیدم بودم بابا دید و من و صدا کرد و گفت مریم نگاه کن خودش ایستاده منم از تو آشپز خونه کلی قربون صدقت رفتم مهربونم تازه این یکی از شیرین کاریهاته

خیلی وقت بود که دست به مبل و دیوار راه میرفتی و وقتی خسته میشدی نق نق میکردی که من بیام بگیرمت ولی الان دیگه وقتی می ایستی خودت هم میتونی بشینی متاسفانه عکسی ندارم تو اون حالت که برات بذارم ولی حتما برات تو همین پست  میذارم انقدر با مزه و با احتیاط میشینی  وقتی که کنار مبل ایستادی خودت رو دولا میکنی البته ١ دستی دست دیگرت به مبل و تکیه گاهته و با اون یکی دستت خودت رو دولا میکنی و میذاری زمین و بعد یکی از پاهات و خم میکنی و اون یکی پا و در اخر دست تکیه گاهت رو و بعد ٤ دست و. پا میشی عزیزم حتما حتما عکسش رو بر ات میذارم

عزیز دلم راه رفتن اخرین تکامل تو بود مبارک باشه دختر خوشگل  باهوش من

که تو ٩ ماه ١٤ روزگی خودت ایستادی

 

خالهاااااااااااااااااااااا منتظر عکس من باشین به زودی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان آرتین
26 شهریور 92 0:47
مبارکه عزیزه دلممممممممممممممم ، قربونت برم که اینقدر ماهییییییییییییی






مرسی دوستم
مهدیه ( مادر دختری)
27 شهریور 92 11:43
ماشاالله به رسپینا گلی که میتونه تنهایی بایسته
دخملی ما هم فقط یکی دو ثانیه می ایسته و تلپپپپپپپپی می خوره زمین!


مرسی مهدیه جون که به وب دخترم سر زدی
کتایون
1 مهر 92 15:29
ای جون از تصور اینکه رو اون پاهای کوچولوش وایمیسه هم خندم میگیره وروجک







مرسی خاله کتی ممنون