رَسپینا ی عزیزمرَسپینا ی عزیزم، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره
رَسا ی عزیزمرَسا ی عزیزم، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

حقیقتی شیرین

7 ماهگیه رسپینا گلی

1392/4/10 17:07
نویسنده : مریم
364 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل بلیه مامان

امروز 7 ماهت تموم شد و وارد 8 ماهگی شدی عزیزم خیلی روزهای خوبی رو داریم پشت سر میذاریم بهترین روزها بهترین لحظه ها و بهترین ثانیه ها

هر روز و هر روز هر روز..........

واقعا زندگی شیرینه با تو 

امروز صبح وقتی در خواب ناز بودی بیدارت کردم که بریم دکتر شما هم که دختر خوش اخلاقی هستی یه لبخند با اون چشمای قیچ خواب آلود به من زدی و سریع برگشتی وراه افتادی که بری خراب کاری کنی که من رو  هوا  (زمین ) زدمت و رفتیم برای آماده شدنزبان 

وقتی رسیدیم پیش خانم دکتر طبق معمول اول باهات بازی کرد و بعد شروع کرد به معاینات فنی چشمک

خدا رو شکر همه چی عالی بود وزنت 8750 با لباس بود که 150 تا کم کرد برات وقدت هم که 74 شده بود 

کلی برات خوارکی نوشت که میتونی بخوری خدا رو شکر خانم دکترت خیلی مهربون و خوبه من که خیلی ازش راضی هستم 

گل بلیه مامان وقتی من گذاشتمت رو تخت که خانم دکتر معاینت کنه شروع کردی به دست زدن که خانم دکترت گفت ماشالا رسپینا خیلی باهوشه دس دسی برای بچه های 9 ماهه ستبغل قربون دختر باهوشم برم تازه خانم دکتر خبر نداره که ماما بابا هم میگی و مثل طوطی هم هستی هر کاری که ما میکنیم انجام میدی و تقلید صدا هم میکنی  تشویق افرین به دخترم 

راستی یادم رفت بگم که شما الان یه مدته ژس 4 دست و پا میگیری و 1 قدم هم میری و بعد تلپ میوفتی نیشخند

اینم اولین روز 7 ماهگیت

اینم اخرین روز 7 ماهگیت

 


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

کتایون
1 مهر 92 15:58