رَسپینا ی عزیزمرَسپینا ی عزیزم، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره
رَسا ی عزیزمرَسا ی عزیزم، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

حقیقتی شیرین

مهمونی خونه ی آرتین کوچولو

1392/4/15 2:40
نویسنده : مریم
307 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی

چهار شنبه 12 تیر من و شما رفتیم خونه ی خاله زهره مهمونی خیلی بهمون خوش گذشت 10 ساعت اونجا بودیم ابله

شما و ارتین گوگولی  هم حسابی شیطون شدین من و خاله زهره همش باید مراقب شماها باشیم اخه تا غافل میشیم ازتون سریع به هم میپیچین

عزیزم انقدر این 10 ساعت زود گذشت که اصلا نتونستم عکس بندازم ازتون اخه یه سوژه خیلی جالب پیدا شده بود که همش من داشتم فیلم میگرفتمچشمکنیشخند

خاله زهره خیلی زحمت کشیده بود براتون یه سوپ خوش مزه هم درست کرده بود ما هم کلی خونه رو بهم ریختیم اومدیمخجالت

خیلی روز خوبی بود کلی بهمون خوش گذشت


عزیزم اینم یادم رفت بگم که 6 تیر هم من و خاله زهره با شما جوجه ها رفتیم پارک ملت از بعد از ظهر  بابا رسول  و بابایی ارتین گوگولی ما رو رسوندن اونجا و خودشون هم رفتم فوتبال و استخر ما تا شب اونجا تنها بودیم تا این که بابا جوناتون اومدن اونجا شام خوردیم و یکم گل و گفتیم  خندیدیم و بعد کل تهران رو زیر پا گذاشتیم برای 4 تا بستنیه ناقابل هیپنوتیزمکه متاسفانه همه جا بسته بود و بستنی به آب معدنی تبدیل شد خنده

اینم چندتا عکس  از اون شب شما ووروووجک ها


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

زهره (مامان آرتین)
16 تیر 92 12:39
دوستم خیلی خوش اومدی و قدم رو چشمای ما گذاشتی ، مخصوصا با اون کادوهای خوجلت



خواهش میکنم دوست جونم