رَسپینا ی عزیزمرَسپینا ی عزیزم، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره
رَسا ی عزیزمرَسا ی عزیزم، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

حقیقتی شیرین

بهترین روزها با تو

1392/4/5 14:12
نویسنده : مریم
243 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم در 4 ماه 25 روزگی یعنی فقط 6 روز مونده بود که 5 ماهش تموم بشه و وارد 6 ماهگی بشه کلمه ی زیبای ما ما رو به زبون آورد وچند روز بعد هم به باباش گفت آبا دیگه ورد زبونش شده بود ماما آبا یه مدتی همش ما رو صدا میکرد تا این که دخترم چیز جدیدی کشف کرد و ما رو دیگه صدا نکرد واژه ای به نام

دس دسیماچ

یاد گرفته  که دست بزنه دخترم صدا رو از اهنگ تشخیص میده و وقتی tv یه اهنگ میذاره سریع برمیگرده و ذوق میکنه در انتها هم که اهنگ داره تموم میشه شروع میکنه به دست زدن  حتی با دست زدن هم با ما بازی میکنه وقتی من براش دست میزنم و مکث میکنم دخترم شروع میکنه به دست زدن وبعد دوباره نوبت من میشه کلا همش در حال دست زدنه حتی وقتی ناراحته دست میزنه یا داره گریه میکنه با اهنگ گریش دست میزنهزبان

فکر کنم رسپی جونم شما به اهنگ و موسیقی خیلی علاقه داری چون وقتی cd اهنگت رو میذارم خیلی ذوق میکنی شروع میکنی به دست زدن فکر کنم در آینده موسیقی دان بشی نیشخند

الان دوباره یه مدتی که ما رو صدا میکنی و با این تفاوت که بابا رو همون بابا میگی خیلی جالبه که من و میبینی میگی ماما یعنی باور کنم که ما رو صدا میکنی لبخند

من هر جا میرم بدو بدو به روش سینه خیز میای دنبالم تازگیا هم احساس میکنم که بغلی شدی تا میذارمت زمین ناراحت میشی دیگه کم کم داری من و کچل میکنی کلافههههههههه ولی خوب من این کچلی رو هم دوست دارم

وقتی من میرم آشپز خونه که به کارام برسم پشت سر من میای  و هی میگی ماماماماماماما انگاری داری گاو مش حسن صدا میکنی که بیاد بهت شیر بده چشمک

کلا قربونت بررررررررررررررم

تا دیداری بعد در آخرین روز 7 ماهگی و اولین روز 8 ماهگی بدرود

 

6 ماه و 27 روز

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ارلا
5 تیر 92 22:16
سلام
چه وب نازی داری دوست خوبمممممممممم موفق باشید خوشحال میشم به کلبه منم سر بزنی


مرسی که به وبلاگ دخترم سر زدین
زهره (مامان آرتین)
5 تیر 92 23:03
جونممممم خب دخترت قرتی تشریف داره دیگه از الان داره دس دسی میکنه پس فردا که بزرگ شد قر رو هم بیاددددد


ثنا
8 تیر 92 0:57
عزیزم چه دختر نازی داری خدا حفظش کنه وبلاگت هم خیلی قشنگ و با سلیقه است با اجازت کل وبلاگ رو دیدم هم سیسمونی خیلی خوب و عالی بود هم خاطره زایمانت گریه دار بود کلی گریه کردم


مرسی خیلی ممنون از لطفتون وممنون که به وب دخترم سر زدین کاشکی ادرس وبلاگ خودتون رو هم میذاشتین