رَسپینا ی عزیزمرَسپینا ی عزیزم، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره
رَسا ی عزیزمرَسا ی عزیزم، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

حقیقتی شیرین

5 ماهگی

1392/2/11 19:12
نویسنده : مریم
233 بازدید
اشتراک گذاری

 

٥ ماهگیت مبارک گل ناز

 

دیروز رفتیم پیش دکتر مهربونت برای چکاپ خدا رو شکر همه چی خوب بود قدت

70 و وزنت هم 7500 شده بود (( ماشا الله )) قربونت برم من

 

خانم دکتر لعاب برنج وقطع کرد و برات حریره بادوم نوشت بجای آب سیب هم

آب لیموشیرین و هویج نوشت که من هنوز وقت نکردم برات درست کنم

 

این کیک خوشگل رو هم که میبینی برای 5 ماهگیت درست کردم کلی سلیقه

بخرج دادم که این شکلی شده ههههههههه

 

عزیز دلم امیدوارم همیشه تنت سلامت و لبت همیشه همیشه خندون باشه

خدا رو شکر تو دختر خیلییییییییییی خوبی هستی و به خوش اخلاق معروف

شدی تو خانواده امیدوارم همین جوری بمونی

 

 

راستی روزم مبارک منم مادر شدم دیگه 


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

پگاه مامان آرتین
16 اردیبهشت 92 20:37
عزیزم روزهاازآن توست روزهایت به بلندای تاریخ مبارک باد خصوصیتوچک کن
پگاه مامان آرتین
17 اردیبهشت 92 9:13
عزیزم برای حروف کی بورد انگیلیسی کن.
سانی مامی شادیسا
22 اردیبهشت 92 15:07
باریکلا به تو مامان کدبانو. عجب کیک خوشگلی درست کردی و صد البته حتما خوشمزه هم بوده. رسپینای نازم رو ببوس