رَسپینا ی عزیزمرَسپینا ی عزیزم، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره
رَسا ی عزیزمرَسا ی عزیزم، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

حقیقتی شیرین

پارسال در چنین روزی

1392/1/14 8:30
نویسنده : مریم
341 بازدید
اشتراک گذاری

١ سال قبل در چنین روزی و ساعتی با ٢ خط + بعد از ٥ روز تاخیر اعلام

 

 

حضور کردی و من رو شوکه کردی

 

 

 

 

با اومدن بوی بهار یاد خاطرات پارسال افتادم و منتظر این که شما کی قراره

 

 

بیای تو دل من

 

 

١٤ فروردین ٩١ ساعت ٨.٣٠ صبح من فهمیدم یه مهمون اومده تو دلم و حضور

 

 

خودت رو با آزمایش خون پر رنگ ترکردی

 

 

 

 

چقدر زود گذشت واقعا ١ سال گذشت؟؟؟؟

 

 

٩ ماه انتظار ...... روز بزرگ زایمان ....... لجظه ی دیدار ...... ١ ماهگی ......٢

 

 

ماهگی.......٣ ماهگی و ٤ ماهگیت باورم نمیشه به این زودی گذشت 

 

 

خدایا شکرت میکنم بخاطر وجود نازنین دخترم 

 

دختر نازنینم عاشقانه دوستت  دارم 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سانی مامی شادیسا
17 فروردین 92 7:52
واقعا که روز به یاد موندنی هست ... ولی چقدر زود میگذره ها انگار همین دیروز بود !!!!
مامان نفس
25 فروردین 92 19:08
سلام مریم جونی
سال نو شما و رسپینای عزیزم مبارک
امیدوارم کنار همسرت و کوچولوت همیشه لبت به خنده باز شه

خیلی برام دعا کن خیلی
هروقت دخمل نازت رو شیر میدی واسه سلامتیه کنجدیِ منم دعا کن یادت نره هاااااا

میبوسمتون

مرسی عزیزم باور کن خیلی خوشحال شدم که مامان شدی از این روزهات لذت ببر من که خیلی دلم تنگیده برای بارداریم