رَسپینا ی عزیزمرَسپینا ی عزیزم، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره
رَسا ی عزیزمرَسا ی عزیزم، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

حقیقتی شیرین

یادگاری

1391/11/2 12:13
نویسنده : مریم
571 بازدید
اشتراک گذاری

53 روز گذشت

بهترین یادگاریهایی که واقعا یادگاری میمونه

دختر نازم تو بهترین هدیه ای بودی که خدا به ما داد عاشقانه دوستت داریم فرشته ی آسمونی

یادگاریها در ادامه مطلب

14 فروردین 91

اولین عکست در 20 هفتگی

 

 

نامه بیمارستان

 

اینجا هم قدت رو اشتباه زدن 51 بودی

 

 

6روزگی نافت افتاد

 لباس بیمارستانت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

بابایی
30 دی 91 20:35
بابایی
30 دی 91 20:51
سلام عزیز تر از جانم
من اولین بار دارم تو وبلاگ قشنگت که مامانی برات درست کرده مطلب مینویسم
تو بهترین هدیه ای هستی که خدای مهربون در طول عمرم به من داده و به خاطر این هدیه ناز و دوست داشتی ازش ممنونم
عاشقانه و از صمیم قلب دوستت دارم و از خدای مهربون میخوام که به من کمک کنه تا بتونم انچه شایسته تو و مادر مهربونت و البته همسر عزیزم هست فراهم کنم
تو از بدو موجودیت و تا زمانی که من نفس میکشم تو قلب من جا داری و با تمام وجود تلاش میکنم تا تو زندگی خوبی داشته باشی وفرزند شایسته ای برای من و مادر مهربون و فداکارت باشی
به خدای مهربون میسپارمت دوستت دارم




مرسی بابای دوست داشتنی
زهره
16 بهمن 91 1:27
چه روزایی بود
خیلی دوستشون دارم

خدا برات نگهش داره


مرسی دوستم اره واقعا یادش بخیر