رَسپینا ی عزیزمرَسپینا ی عزیزم، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره
رَسا ی عزیزمرَسا ی عزیزم، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

حقیقتی شیرین

اولین لگد به مامانی تو 18هفته 3 روزگی

1391/4/20 15:07
نویسنده : مریم
282 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااااااااااام به زندگیم

سلام به نفس مامانی

سلام به خوشبختی زندگیم

 

 بلاخره به مامانت لگد زدی وای که من عاشق اون تکون خوردنتم عشق من

میدونم الان همه چی رو میشنوی و میفهمی این صدایی رو هم که الان میشنوی آهنگ

وبلاگته عزیز دلم قشنگه؟؟؟؟؟؟؟

دوستش داری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نمیدونی که چقدر منتظرم که بیایی ولی دلم نمیخواد که زود بیایی قول بده که سر وقتت

بیایی پیش ما باشهههه؟؟؟؟؟؟

دلم لک زده که ببینم تو پسرمی یا دخترمی آخه یه عالمههههههههههه کار دارم

میخوام اسم انتخاب کنم برم برات لباسای قشنگ قشنگ بخرم خلاصه یه عالمه کار دیگه

الانم که خونه بهم ریخته است تمام وسایلهارو با کمک بابایی جمع کردیم منتظریم که بریم

خونه ی جدیدمون و بقیه روزهای انتظار رو اونجابکشیم برای دیدن روی ماه تو زندگی من

عزیز دلم با تمام وجود دوست داریم مواظب خودت باش کوچولوی من

تمام ستارهای دنیا مال تو تمام عشقای دنیا هم مال تو

یه دنیاااااااا بوووووووووس

ماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)