رَسپینا ی عزیزمرَسپینا ی عزیزم، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره
رَسا ی عزیزمرَسا ی عزیزم، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

حقیقتی شیرین

شیطونی نی نی

1391/4/13 18:48
نویسنده : مریم
258 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز مادر

مامانی حسابی شیطون شدیا دوباره چند روز پیش رفتیم پیش خانم دکتر که ببنیم تو

پسری دختری آخه مامانی دلش دیگه آب شد بخدا میخوام برم برات خرید کنم وروجک خانم

دکتر گفت این فسقلی پشتشو کرده به ما آخ من قربون اون............. برم

عزیزکم خانم دکتر گفت که نی نی شما تپلیه 250 گرم بودی قربونت برم اول من یکم نگران

شدم ولی خانم دکتر مهربون گفت که اشکال نداره همه چی طبیعیه الهی من قربون تک تک

اعضای بدن نازت بشم عزیزم راستی ولی خانم دکتر گفت به نظر من نی نی شما به دختر

بیشترمیخوره هفته ی دیگه دوباره باید برم امیدوارم که این دفعه پشتت به مامان نباشه 

راستی یه خبر خوب دیگه مامانی بلاخره موفق شد یه خونه ی خوب خوشگل پیدا کنه البته

3تا مورد داشت ولی بابایی قبول کرد حالا راحت میتونم همه چی برات بخرم بگذارم تو اتاقت

فسقلیه من


دوست دارم عزیزم خیلی زیاد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)