رَسپینا ی عزیزمرَسپینا ی عزیزم، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره
رَسا ی عزیزمرَسا ی عزیزم، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

حقیقتی شیرین

عاشقانه دوست دارم

1391/3/28 18:35
نویسنده : مریم
204 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی خوبی قربونت برم

عشقم دیروز با بابایی رفتیم پیش خانم دکتر ولی شیطون حسابی من و ترسوندیااا

خانم دکتر 10 دقیقه داشت دنبال صدای قلب میگشت من نفسم بند اومده بود از ترس 

مامانیاسترس

آخر سرخانم دکتر پیدات کرد شیطون حالا از دست من فرار میکنی میخوای منو اذییت کنی

قربونت برم

خانم دکتر سونو هم گرفت دوباره دیدمت عزیزم داشتی شیطونی میکردی برات بوس

فرستادم عزیزم ماچ

عزیزم صدای قلبت رو ضبط کردم این صدای قلب تو بهتریم آهنگ روی زمینه که هیچ آهنگ

سازی نمیتونه به این قشنگی این رو بسازه شنیدن صدای قلب تو به من آرامش

میده به من میفهمونه که یکی هست که به من احتیاج داره

عزیزم عاشقانه دوست دارم با تمام وجود این رو میگم عاشق تک تک سلول های بدنت

هستم و عاشق این زرنگیت هستم که بین میلیونها خواهر برادرت تو اول شدی زندگی من

شنیدن صدای قلب تو برای من و بابایی بهترین لالایی شبانست

دوست داریم

مامان و بابا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سانی
3 تیر 91 13:38
عجب شیطونکی شده این نی نی تو ... ان شاله که به سلامتی این مدت باقیمونده رو بگذرونی عزیزم
اوا
3 تیر 91 23:44
مرسی سانی جون همچنین برای شما دوستم