رَسپینا ی عزیزمرَسپینا ی عزیزم، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره
رَسا ی عزیزمرَسا ی عزیزم، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

حقیقتی شیرین

حرفهای دلتنگی مامان

1391/3/19 0:38
نویسنده : مریم
320 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم

امروز روز خوبی نبود البته غیر از صبح که مامی داشت بال در میاورد از خوشحالی آخه امروز

جواب آزمایش غربالگری رو برام آوردن کوچولوی من تو از هر نظر سالمی قربونت برم مامان   

فدات بشه عزیزم

نمیخوام از ناراحتیها و مشکلات برات بگم عزیزم تو خودت امروز همه چی رو شنیدی من و 

ببخش که اذیتت میکنم بعضی وقتا احساس میکنم که مادر خوبی نیستم برات من دوست دارم

عزیزم تو وجود منی تمام زندگی منی من عاشقتم من الان خیلی ناراحتم خیلی غصه دارم

فقط ازت میخوام که مادرتو ببخشی بخاطر این چند ماهی که آرامشتو ازت گرفتم 

کوچولوی من مادرت عاشقانه دوست داره و منتظره که زودتر اون صورت ماهتو ببوسه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)