رَسپینا ی عزیزمرَسپینا ی عزیزم، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره
رَسا ی عزیزمرَسا ی عزیزم، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

حقیقتی شیرین

اولین مروارید رسپنا گلی

1392/4/15 2:40
نویسنده : مریم
296 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام صد تا سلام

من اومدم با دندونام

میخوام نشونتون بدم

صاحب مروارید شدم

یواش یواش بیصدا

شدم جز کباب خورا


6 تیر وقتی رسپینا 6 ماه 28 روزش بود من دیدم که روی لثه ی پایین یه سوراخ کوچولو افتاده چند روز مونده بود تا 7 ماهش تموم بشه وقتی 9 تیر برای چکاپ بردمش دکتر اونجا متوجه شدم که دندونش زده بیرون و خیلی تیز هم شده وقتی دستم رو کشیدم به لثش خیلی خوشحال شدم یه لحظه از خوشحالی اشک تو چشمام جمع شد و به خودم گفتم دختر کوچولوم داره بزرگ میشه خیلی دوست دارم عزیزم شما خیلی دختر خوبی هستی من اصلا متوجه نشدم کی دندون در اوردی خدا رو شکر اصلا اذیت نشدی امیدوارم برای رویش همه ی دندونهای نازت هم اذیت نشی مامانی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

زهره (مامان آرتین)
16 تیر 92 12:37
مبارکت باشه دختر خانم گللللللل
سانی مامی شادیسا
18 تیر 92 16:57
اولین مرواردت مبارکههههههههههههه دختر عسلی انشاله که اصلا واسه هیچ کدوم از دندوناش اذیت نشه