رَسپینا ی عزیزمرَسپینا ی عزیزم، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره
رَسا ی عزیزمرَسا ی عزیزم، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

حقیقتی شیرین

رسپینا و دوست جونیش آرتین خان

1392/3/4 14:30
نویسنده : مریم
528 بازدید
اشتراک گذاری

خوش اومدی آرتین گوگولی

آی آرتین دستت و از رو سرم بردار

به چی داری اینجوری نگاه میکنی گوگولی

به چی نگاه میکنی باز

قربون خندت برم من مامانی

یکی من و بغل کنه

دختر من و چی کار داری

کمک یکی ما رو جدا کنه

قربونت برم که  وقی خوابت میاد لبات و این جوری میکنی

و در آخر

 

خوش اومدی آرتین کوچولو بازم بیا پیش رسپینا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان آرتین
4 خرداد 92 17:20
وای خیلی خوش گذشت
اورانوس
5 خرداد 92 16:12
چه وبلاگ خوشگلی....خیلی باسلیقه و ارامش بخشه....مرسیییی مامانی


مرسی اورانوس جان
سانی مامی شادیسا
7 خرداد 92 16:16
به به میبینم که بالاخره مامان آرتین کوچولو و رسپینا خانم همت کردن و این دو تا یار دیرین رو با هم روبرو کردین. دوستای دوران جنینی !!!!
عزیزممممممممم خیلی هر دو تاشون ناز و خوردنی شدن. خدا حفظشون کنه . لباساشون هم که مثل همه عالیه آفرین به سلیقه ی جفتتون


مرسی سانی جونم
مامان آرتین
7 خرداد 92 22:49
دوست عزیز عکسا رو برام میل کن
اومدن کلیک راست کنم تا کپیشون کنم بزارم تو وبلاگ آرتین دیدم کلیک راست رو بستی بلا


هههههههههههههههه باشه حتما