رَسپینا ی عزیزمرَسپینا ی عزیزم، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره
رَسا ی عزیزمرَسا ی عزیزم، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

حقیقتی شیرین

رسپینا و آرتین در فشم

1392/5/7 15:15
نویسنده : مریم
1,093 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر قشنگم

ما ( مریم و رسول و رسپینا ) به اتفاق اونا ( زهره و مصطفی و آرتین ) یکی از زیباترین روزهای خدا رفتیم فشم برای افطار......... جمعه 4 مرداد 92

خیلــــــــــــــــــــــــی خوش گذشت خیلــــــــــــــــی خندیدیم شما دوتا وووورووووجکها هم خیلی اون روز ناز شده بودین و اصلا اذیت نکردین موقع افطار و شام هم جفتتون لالا کرده بودین

اینم عکس من و رسپینا و زهره و آرتین که ارتین در حال نقه و رسپینا هم داره نقشه میکشه که من و اذیت کنه فکر کنم


بابا رسول و بابا مصطفی

آرتین: رسپینا جغجغمو  بده خاله مریم داره عکس میندازه

رسپینا : نمیدم میخوام بخورم


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان
7 مرداد 92 15:17
سلام شادیتون همیشگی دخملم تو جشنواره شرکت کرده حوشحال میشیم بهش رای بدین کد 671
سانی مامی شادیسا
10 مرداد 92 14:09
به به همیشه به گردش چقدر خوب که این دو تا فسقلی موقع افطار لالا کردن جای ما خالی
مامان آرتين
12 مرداد 92 4:07
روز خوبي بودددد خيلي چرا بستني خورون رو نوشتن نكردي
سهیلا
6 شهریور 92 10:09
,چه پسر نازی دارید ماشالا...خدا حفظش کنه براتون
ببخشید یه سوال دارم قشم لباس بچه چطوره؟آخه قصد دارم برای خرید لباس پاییزه دخترم برم قشم ولی نمی دونم ارزش داره یا نه؟[h

عزیزم من نی نیم دختره

ما قشم نبودیم

ف....فشم بودیم ق نه ف
سهیلا
7 شهریور 92 8:51
وااااااای ببخشید تو رو خدا چون من پسرا رو دوست دارم بیشتر وقتا هم میرم به وب پسرا اینجا اشتباه کردم.


خواهش میکنم