رَسپینا ی عزیزمرَسپینا ی عزیزم، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره
رَسا ی عزیزمرَسا ی عزیزم، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

حقیقتی شیرین

13 هفتگی

1391/3/8 16:32
نویسنده : مریم
243 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی

13 هفتگیت مبارک عزیزم حسابی بزرگ شدی

چند روز پیش من و بابا به همراه شما رفته بودیم برای آزمایش غربالگری نه نه نه نترسی

کسی با شما کاری نداشت قربونت برم

راستی اونجا من دوباره دیدمت خیلی وقت بود که ندیده بودمت دلم برات ضعف کرده بود

عزیزم

انقدر خوشگل بودی نمیدونی مثل یه فرشته کوچولو خوابیده بودی اون چشمای بستت

خیلی ناز بود

یه دماغ کوچولو داشتی یه لب قولومبه وای که من چقدر عاشقتم

ولی حیف که خانم دکتر عکستو نداد که بیارم

کوچولوی من میدونی که من این روزها یه کم ناراحتم ولی تو قول بده که غصه نخوری

دیشب اذیتت کردم الهی بمیرم ببخشید یهو گریم گرفت از حرف بابایی

ولی اینو بدون عزیزم ما تورو خیلی دوست داریم من و بابایی همه تلاشمونو میکنیم که 3

تای خوشبخت باشیم

بهت قول میدم همه چی روبراه میشه همون حرفای که باهات میزدم یادت هست چی بهت

میگفتم

الهی قربونت برم مواظب خودت باش دوست دارم کوچولوی ناز من

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سانی
9 خرداد 91 14:43
اوایی نبینم غصه بخوری هر انکس که دندان دهد نان دهد غصیه نخور نی نی هم غصه میخوره ها به خدا توکل کن همه چیز جور میشه من مطمئنم