رَسپینا ی عزیزمرَسپینا ی عزیزم، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره
رَسا ی عزیزمرَسا ی عزیزم، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

حقیقتی شیرین

اولین تجربه سرما خوردگی

1392/3/24 4:23
نویسنده : مریم
235 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر قشنگم

اول خدا رو شکر میکنم که حالت خوب شده و به روزای شلوغی خودت

برگشتی و آهنگ صدات دوباره تو خونه پیچید

عزیز دلم شما 2 روز بعد از واکسن مریض شدی آبریزش بینی و سرفه داشتی

خدارو شکر تب نداشتی سرما خوردگیت 5 روز طول کشید و شما هم بیتابی

میکری چون همیشه مماغت میگرفت منم که میخواستم کمکت کنم

نمیذاشتی و همش ناراحت بودی و نمیتونستی خوب شیر بخوری الهی قربون

دختر صبورم برم با این که زیاد حال نداشتی ولی مامان رو  اذیت نکردی و برای

خودت آروم و ساکت بازی میکردی ولی بعضی وقتا هم قاطی میکردی در کل

مریضی خیلی سخته امیدوارم دیگه سرما نخوری مامانی  اخه من خیلی دلم

میگره دخترم  مریض میشه امید وارم تنت همیشه سالم و سلامت باشه دختر

گلم

اینم چند تا عکس از روز واکسنت


 

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان آرتین
24 خرداد 92 23:41
عزیزم ایشالله دیگه سرما نمیخورییییییییییییییییییی مامانی قول میده که مواظبت باشهههههههههه


ایشالااااااا
کتایون
1 مهر 92 16:05
اخی عزیزم امیدوارم همیشه سالم و تن درست باشی هیچ وقت هیچ وقت هم مریض نشی