رَسپینا ی عزیزمرَسپینا ی عزیزم، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره
رَسا ی عزیزمرَسا ی عزیزم، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

حقیقتی شیرین

اولین مسافرت رسپینا

1392/1/10 13:18
نویسنده : مریم
930 بازدید
اشتراک گذاری

کوچول موچولو سلاااااااام

 

کوچولوی من ما 18 اسفند 91 ساعت 10 صبح با هواپیما رفتیم مشهد خیلی

بهون خوش گذشت خیلی خوشحالم  که اولین مسافرتت به مشهد بود چون

من برای سلا متی شماوقتی تو شکمم بودی نظر کرده بودم خیلی خوب شد

که 3 نفری رفتیم زیارت 3 روز مشهد بودیم هوا هم سرد بود کلی برف اومده بود

 

عزیزم من کلی سرچ کرده بودم که با نی نی تو هواپیما باید چی کار کنم که

همه نظرشون این بود که نی نی ها باید می می بخورن که گوش درد نگیرن و

خدا رو شکر شما تا آخر در حال می می خوردن بودی و اذیت نشدی ولی

متاسفانه برگشتنه بر خلاف رفتنمون بود تو کل پرواز رو به تهران فقط جیغ

میزدی و من و ملتمسانه نگاه میکردی و گوله گوله از چشمای نازت اشک

میومد گوش درد گرفته بودی و اصلا حاضر نبودی شیر بخوری منم پا به پات گریه

کردم آخه هیچ وقت به این بدی گریه نکرده بودی حتی وقتی که دل درد

داشتی خلاصه خیلی نارحتم کردی مامانی عزیز دلم

 

عزیزم چند تا عکس از کارهای جدیدت گرفتم که برات میزارم  

 

4 اسفند 91 وقتی به پهلو خواب بودی خودتو دمر کردی  یعنی 2 ماه و 25 روز

 

 

9 اسفند 91 شیشه شیرت رو با دست گرفتی ولی شل شلی 3 ماه تمام


اینم مامان مریم و رسپینا تو هواپیما

 


این عکسم بابای هنرمندت انداخته

 

 

اینجا هم تا رسیدیم هتل خواب بودی من گذاشتمت رو تخت سریع خودتو دمر کردی

 

 

 رسپینا و بابا جونش تو حرم امام رضا 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سانی مامی شادیسا
17 فروردین 92 7:55
عزیزممممممممممممم چه کار خوبی کردی که رفتین مشهد ... انشاله که خوش گذشته من مدتهاست که نرفتم ! زیارت قبول مشدی رسپینا
مامان نفس
25 فروردین 92 19:10
واااااااااااااااای یعنی من عاشق این دوتا عکسشم که دمر شده
فک کنم 30بار نگاه کردمو ذوق رسپینا جونمو کردم
هزارماشالاااااااااااااااا
مریم چقد شکله خودتههههههههههههه چیکار کردی ناقلا


نفس جون اولین نفری هستی که میگی شکل منه چقدر بهم ذوق دادی