رَسپینا ی عزیزمرَسپینا ی عزیزم، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره
رَسا ی عزیزمرَسا ی عزیزم، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

حقیقتی شیرین

به نام اسم مقدس مادر

1391/11/18 16:54
نویسنده : مریم
311 بازدید
اشتراک گذاری

کوچک من، من با تمام وجودم مادر شده ام و بافت های بدنم به میزبانی نفس های تو  امده اند ...

 

 

جان گرفته ام به جان تو  و چه اهمیتی دارد اگر جانم فدای نفس های تو شود که اینها همه برای توست دلیل بزرگ زندگی من .........

 

 

نگاه کن :

خدا را  که عاشقانه به من درس عاشقی میدهد..لبخند میزند ..دنیا را زیبا میکند ...سکوت میکند ..مهربان میماند و  وجودمان  را غرق شادی میکند

 

 

 پدر مهربانت  که این روزها اغوش اش امن ترین جای دنیاست ... میدانم زیر لمس دستانش بزرگ خواهی شد و من بار دیگر به او افتخار خواهم کرد

 

 

زندگی را که  امدن تو را به جشن گرفته است..............................................!!

 

 

خدایا  من تا ابد شکر خواهم گفت رحمت ات  را ...شکرررررررررررر

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سانی مامی شادیسا
2 اسفند 91 11:22
عزیزمممم بسیار زیبا بود
قالب نو هم مبارک


مرسی عزیزم