رَسپینا ی عزیزمرَسپینا ی عزیزم، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره
رَسا ی عزیزمرَسا ی عزیزم، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

حقیقتی شیرین

انتظاررررررررر

1391/2/30 22:13
نویسنده : مریم
257 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی

من امروز خیلییییی خوشحالم خیلی

امروز من و بابا صدای قلب کوچولوتو شنیدیم من خیلی دوست دارم خیلی زیاد

قول بده که برای من مواظب خودت باشی منم مواظبت هستم کوچولوی من

دوست دارم کوچولوی من

من و بابا لحظه به لحظه منتظرت هستیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سانی
31 اردیبهشت 91 15:36
به سلامتی آوا جونم
ان شاله که به سلامتی این دوران رو پشت سر بذاری
میدونم لحظه ی خیلی قشنگیه وقتی صدای تالاپ تالاپ قلبش رو میشنوی.... مواظب خودت باش
راستی قالب نو مبارک خیلی خوشگله


وای مرسی سانی جونم آره لحظه ی شیرینیه
ماهک
2 خرداد 91 8:36
آوا جونممممممممم خیلی خوشحالم از خوشحالیت و حس قشنگت ..بوسسسسسسس

انشالله قلبش 1000000000 سال برات بتپه .

مرسی ماهکی ممنون ایشالا نی نی شما هم بیاد این لحظه شیرین رو تجربه کنی