رَسپینا ی عزیزمرَسپینا ی عزیزم، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره
رَسا ی عزیزمرَسا ی عزیزم، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

حقیقتی شیرین

خدایا شکرت

1392/4/15 18:20
نویسنده : مریم
336 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا شکرت از این که به صدای قلبم گوش دادی

خدایا شکرت که من همسر خوبی دارم

خدایا شکرت که من دارم مامان میشم

خدایا شکرت برای این همه نعمتی که به زندگیمون دادی

خدایا شکرت از این که به من همیشه لطف داری

خدایا شکرت که به ما تن سالم دادی

خدایا شکرت از این که نی نی مو برام نگه داشتی

خدا جون من برای همه کسانی که تو انتظار مادر شدن هستن دعا میکنم همون جوری که به من نظر کردی به اونا هم نظر کن



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سانی
27 اردیبهشت 91 10:27
واقعا بعضی وقتها یادمون میره شکر گذار نعمتهای خدا باشیم ان شا له که تمام منتظران بزودی به مراد دلشون برسن
نازنين
27 اردیبهشت 91 13:42
سلام اوا جون وبلاگت مبارك خيلي قشنگه عزيزم انشاءالله ني ني صحيح وسالم بياد بغلت بوس


مرسی نازی جونم بوس
مامانی
27 اردیبهشت 91 17:40
مرسی نازی جون