رَسپینا ی عزیزمرَسپینا ی عزیزم، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره
رَسا ی عزیزمرَسا ی عزیزم، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

حقیقتی شیرین

تولد بابایی

1391/6/12 18:36
نویسنده : مریم
219 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم

مامانی چند روز پیش تولد بابایی بود اگه یادت باشه باهم صبح رفتیم بیرون برای بابایی کادو

..کیک...گل بخریم

با هم دیگه رفتیم گیشا برای بابایی یه ساعت خوشگل خریدیم بعدش رفتیم تو قنادی کیک

خریدیم و بعدشم رفتیم گل خریدیم چه روز گرمی بود وقتی رسیدیم خونه با هم دیگه یه

پارچ آب خوردیم

من برای بابایی وشما  نخود پلو با مرغ درست کردم وقتی شام خوردیم تولد بازی رو شروع کردیم

بابایی عاشق ساعتش شد البته من گفتم همه ی این کارارو رو نی نی برات کرده

اونم هی تو رو بوس کرد منم به بابایی گفتم عزیزم آخرین تولد قبل از پدر شدنت مبارک

باشه

الهی قربونت برم من که دیگه صبرم داره تموم میشه میخوام زودترببینمت

مواظب خودت باش عزیز دلم دوست دارم

مامانی بابایی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)